Books میرا Download Free Online

Books میرا  Download Free Online
میرا Paperback | Pages: 91 pages
Rating: 3.88 | 4771 Users | 466 Reviews

Declare About Books میرا

Title:میرا
Author:Christopher Frank
Book Format:Paperback
Book Edition:Anniversary Edition
Pages:Pages: 91 pages
Published:2005 by بازتاب نگار (first published December 1st 1972)
Categories:Novels. Fiction. Literature

Narrative In Favor Of Books میرا

میرا تصویرگر جامعه‌ای است که «فردیت» هیچ معنایی در آن ندارد. به زبان جامعه‌شناختی، میرا از جامعه‌ای سخن می‌گوید که اصالت با جمع است نه فرد. در چنین جامعه‌ای حتی اگر «فردیتی» را بتوان متصور بود، فردیتی است که تجلی ارزشهای جمعی جامعه است. در چنین جامعه‌ای عرصه خصوصی، شخصی یا فردی -حتی در فردی‌ترین امور مانند روابط جنسی- نه تنها ضد ارزش یا نامطلوب، بلکه فراتر از آن، اساساً مهمل و بی‌معنی‌ست.

Itemize Books Supposing میرا

Original Title: Mortelle
ISBN: 9648223092 (ISBN13: 9789648223095)
Edition Language: Persian

Rating About Books میرا
Ratings: 3.88 From 4771 Users | 466 Reviews

Notice About Books میرا
در مقدمه ی این کتاب میخونیم که "آنچه برای او آشنا و عادی و طبیعی است برای ما خوانندگان غیر عادی و یا حتی کج و کوله و بی قواره جلوه می کند." و همین غیرعادی بودنش علت تمایزشه.فکر میکنم بهتره مقدمه ی این کتاب بعد از خوندن داستانش خونده بشه.این قسمت از کتاب رو دوست داشتم:برایم مشکل است از بیماریم حرف بزنم.به طور غیر مستقیم ظاهر می شودبدون درد و بدون نشانه ای واضح...برایم اتفاق افتاده است که فکر میکنم با لبخند زدن به کسی او را انتخاب کرده ام.او را جدا کرده ام خواسته ام فقط او شاهد محبت من باشد.فردِ

Fabi wrote: "Soheilچندتا از دوستان در مورد همین بی نام و نشانی این کتاب و نویسنده اش گفتنمیگم نکنه خانم گلستان خودش نوشته باشه😂":))نه بعید میدونم. من

این کتاب لعنتی! آخرین روز تیرماه ۹۵ طی دو ساعت بیوقفه خوندمش ... ذهنم خیلی درگیرشه فوقالعاده بود...فوقالعاده

نمیدونم دقیقا چندبار... فکر میکنم 3-4 باری خونده باشمش... و هرجا "نقاب" می بینم یاد میرا می افتم... این کتاب یکی از عمیــــق ترین کتاب هاییه که خونده م...* اگر طاقت درد کشیدن دارید پیشنهادش میکنم

Mortelle = Mortel, Christopher Frank, Jean Louis Curtisتاریخ نخستین خوانش: در یکی از روزهای ماه جولای سال 2008 میلادیعنوان: میرا نوشته: کریستوفر فرانک مقدمه: ژان لوئی کورتیس مترجم: لیلی گلستان تهران امیرکبیر 1354 در 106 ص چاپ دیگر: تهران ثالث 1393 در 94 ص شابک: 9789643809690 موضوع: داستانهای نویسندگان فرانسوی - سده 20 معنوان: میرا نوشته: کریستوفر فرانک مترجم: لیلی گلستان تهران بازتاب نگار 1383 در 91 ص چاپ پنجم 1385 خورشیدی شابک: 9789648223095نقل از متن کتاب: ما در مربع 837 - 333 - 4 شرق زندگی

ازون دسته کتابایی بود که وقتی میخوندمش متوجه گذر زمان نمیشدم و جذبم کرده بود و بعد که تموم شد حس کردم یه چیزی روی قلبم سنگینی میکنه.در عین جذاب بودن به شدت ناراحت کننده بود... و بگم که اگه این کتابو نخوندین و تصمیم به خوندنش دارید بدونید که در مقدمه کتاب پایان داستان لو رفته! من نمیدونستم و متاسفانه مقدمه رو خوندم و خیلی هم پشیمون شدم!  چون ازون دسته آدمهام که اگه پایان داستانو بدونم به شدت ضدحال میخورم!در آخر بگم تنها دلیلی که یک ستاره کم کردم به خاطر روابط جنسی خواهر و برادر بود. بر نمی تابم.

حالا که دارم می نویسم صدایش را میشنوم که با دئیردر حرف میزند. صدای خفه اش از دیوارها میگذرد ولی حرف هایش را تشخیص نمی دهم. لابد دارند از اولین ملاقاتشان حرف میزنند و یا از اولین شبشان. بدون شک دارند از یک اولین حرف میزنند چون دارند به آخرینش نزدیک میشوند.

0 Comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.